Wednesday, May 15, 2013

Hari Jadi lagi....

15 Mei 2013. Hari ini saya genap berusia 46 tahun. Sudah senior. 10 tahun lagi saya akan bersara wajib, insyaAllah...itupun jika saya masih ada di atas bumi Allah ini.

Saya mengisi rutin harian saya seperti biasa. Ke sekolah seperti biasa. Minum di kantin sekolahpun menu biasa, nescafe panas dan nasi lemak (khusus utk menambah lemak..haha). PdP sayapun macam biasa, ajar murid macam biasa. Hari ini murid saya buat kad sempena hari guru yang akan disambut esok. 

Menjelang tengah hari, satu perjumpaan diadakan khusus untuk acara hari esok. Saya dikhabarkan akan diadakan latihan bagi acara pentas. Senyap-senyap saya berlalu sebab pada sebelah petang saya akan menghadiri bengkel Verifikasi Sistem Kualiti Prasekolah Kebangsaan di PPD Jerantut.

Sekarang, 3.53 petang...saya sedang berbengkel di PPD. Oleh kerana semua urusan bengkel saya telah selesai, saya pun mengarutlah kat blog ni. Sambil tu saya bayangkan masa hari jadi saya yang masih berbaki beberapa jam lagi. Rasa-rasanya tiada apa-apa yang istimewa.

Tahun lepas en.suami belikan kek Hello Kitty ala-ala ini lah untuk saya sempena hari jadi ke-45. Tapi saya punya lagi best sebab ada payung kecik, bola, gula-gula..hehe.

Okeylah..entry mengarut kali ni saya tamatkan di sini. Sesiapa tersinggah di sini, tolong doakan Allah memberkati hidup saya yang sudah semakin singkat ini. Amin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2009 - 2013 © NAJMIAH DOLLAH