Wednesday, February 6, 2013

Mekap sikit-sikit....

Bermula semalam blog saya sudah ada penambahbaikan. Tambah gincu dan bedak sikit-sikit..barulah lebih mengancam, selaras peredaran masa gitu..hehe. Namun, mekap-mekap ini bukan saya buat sendiri..terpaksa guna khidmat mak andam jemputan. Semua ini hasil kerajinan sahabat saya Nor Salmi. Sudahlah dah dimekap2, dia juga la yang ajar saya bagaimana nak link blog orang lain ke blog kita

Sahabat saya ni memang rajin...sudahlah rajin, kreatif pula..dan sangat bermurah hati memberi khidmat nasihat dan khidmat bantu dalam apa jua bidang, kira-kiranya beliau seorang yang sangat baik. Dia rajin menulis. Selalu saya tahu pasal anak2 beliau dari coretan di blognya.Kalau pasal sekolah ibu yang diceritakan dalam blog beliau, maknanya sekolah saya la tu. Walaupun satu sekolah, jarang juga dapat bermesra dengannya, sebab dia ajar budak Tahun 6, saya lak ajar budak 6 tahun!

Terima kasih Mi..terima kasih daun keladi. Ada masa, mekaplah lagi..hehe. Budi baikmu Allah sajalah yang dapat membalasnya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2009 - 2013 © NAJMIAH DOLLAH