Tuesday, April 13, 2010

Selamat Ulang Tahun En.Abdull Razak bin Zainal


Hari ini, 13 April 2010 merupakan hari ulang tahun kelahiran suami saya yang ke....50! Dah masuk angka setengah abad, ni jubli apa ya..emas, intan, perak atau gangsa?

Hari ulang tahun atau hari jadi hanyalah merupakan satu angka menandakan pertambahan usia...namun membawa pengertian yang berbeza bagi setiap orang. Saya turut berkongsi kegembiraannya menyambut ulang tahun kali ini. Ulang tahun ke 50 ini sangat istimewa kerana Abang Jak saya ini telah berjaya merealisasikan suatu impian yang pada mulanya kelihatan agak mustahil, namun dengan kesungguhan dan keazaman yang kuat..impian ini telah menjadi satu kenyataan...lebih mengembirakan lagi ialah kerana saya turut membantu menjayakan impian murninya itu dan dengan izin Allah jua.

Jangan ditanya apakah impian yang telah jadi kenyataan itu, biarlah ia menjadi rahsia kami seisi keluarga. Yang pasti ianya bukanlah timbunan harta atau pangkat darjat..ia adalah anugerah yang Allah beri kepada sesiapa yang Dia mahu.

Selamat Ulang Tahun untuk suami yang telah bersama-sama membina keluarga sejak 21 tahun lalu. Semoga abang sentiasa berada dalam rahmat dan perlindungan Allah, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa mendapat keberkatanNya...dan semoga Allah juga memberikan kita semua kebaikan di dunia dan di akhirat. Amin.

2 comments:

  1. happy belated birthday abg jak,
    dan k.jie, semoga semua impian terus jadi kenyataan..amin..

    ReplyDelete
  2. wow...dah 50 tahun...epi belated bday to abg jak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2009 - 2013 © NAJMIAH DOLLAH