Monday, June 18, 2012

Apa-apa aje lah..

Kenalkah anda haiwan ini?
-
-
-
-
-
-

Comelkan?
Bahagian manakah yang paling comel?

Sebenarnya inilah platypus..sejenis haiwan semi akuatik yang banyak terdapat di utara Australia. Kenapa saya masukkan platypus ni kat blog saya?...sebab hari ni, mulut saya yang comel ni dah bertukar jadi seperti muncung platypus tu..haha..

Kawan-kawan saya kata, bibir saya seksi macam Angelina Jolie..(seksa sebenarnya), bibir ni dah macam disuntik botox..berkilat dan menggiurkan!Aduhai..yang pastinya saya terseksa dengan muncung platypus ini. Saya pun pelik semenjak dua menjak ni, kalau tersilap makan sikit mulalah bibir saya membengkak! Kadang-kadang bibir bawah terjuih, kadang-kadang bibir atas, kadang-kadang mata jadi sepet..kadang-kadang semua jadi bengkak sehingga menenggelamkan batang hidung! Bila saya tengok wajah saya di cermin, saya bermonolog sendiri," Ini aku ke atau alien?"

Minggu lepas saya terpaksa mc kerana wajah saya sangat teruk..kalau saya ke sekolah tentu saya tidak larat menjawab soalan-soalan dari murid dan rakan sejawat. Hari ini saya ke sekolah dengan muncung platypus ni tapi saya sorok muncung ini dengan topeng seperti ini..comelkan?

 

Gambar ini model dari Encik Google..saya tidak bersedia nak masukkan wajah saya. Saya ingat dengan memakai topeng di musim jerebu ni, tak adalah orang yang bertanya lagi. Rupa-rupanya tidak..nak mudah cerita saya jawab saja sesuka hati saya.
"Saja nak bagi nampak bergaya."
 Yang pasti, seharian ini saya sungguh lemas dan rimas.! Jika anda mempunyai petua bagaimana untuk mengelakkan allergic berulang lagi, silalah kongsikan dengan saya.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2009 - 2013 © NAJMIAH DOLLAH